poniedziałek, 9 grudnia 2019

Papa Roach - "Who Do You Trust?"

Papa Roach - Who Do You Trust?
Papa Roach - Come Around (Official Music Video)



Dziś kolejny krążek z mojego odtwarzacza "Who Do You Trust?" wydany w styczniu przez Papa Roach. Dzieło, jak dla mnie, ciekawe i przyjemnie energetyczne. Jednak oceny są skrajnie różne.
Najciekawsze utwory umieszczono co prawda od razu na początku - "The Ending" i "Renegade Music", ale ogólnie nie narzekam. Najbliższą mi jest krótka recenzja p. Wojciecha Manna
Who Do You Trust? - Polityka.pl,
ale z moją oceną zgadzają się również tutaj
Who Do You Trust? - magazyngitarzysta.pl
Moja ocena
6,5-7/10
(a jak Ty oceniasz płytę - zostaw komentarz / leave a comment below - what your opinion?)


Oficjalna strona zespołu Papa Roach

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

send