wtorek, 5 października 2021

Yngwie Malmsteen - Parabellum

Yngwie Malmsteen - Parabellum
Yngwie Malmsteen - Presto Vivace in #C Minor (Parabellum)
(źródło YouTube - Official Yngwie Malmsteen)



Dość przypadkowo trafiłem ostatnio na album "Parabellum" szwedzkiego wirtuoza gitary Yngwie Malmsteena. Dawno go nie słuchałem i zastanawiałem się czego teraz mogę po nim oczekiwać. Nie zawiodłem się.
Album otwiera rozpędzone "Wolves at the door" z wokalem, ale i częściowo klasycznym solo, w jakże Malmsteenowskim stylu. Gdyby płyta była w całości na tym poziomie to byłby rekord w moich ocenach. Później niestety jest nieco gorzej, ale też nie ma tu słabych utworów. Otrzymujemy kompozycje w pełni instrumentalne, jak choćby kolejne, również rozpędzone, "Presto Vivace in C# Minor", czy spokojne "God Particle", ale również utwory z wokalem, jak wspomniane pierwsze nagranie, czy "(Fight) The Good Fight". Na płycie dominują szybkie utwory, ale znajduje się tu również ballada "Eternal Bliss".
Moja ocena
7/10
(a jak Ty oceniasz płytę - zostaw komentarz / leave a comment below - what your opinion?)


Oficjalna strona Yngwie Malmsteen

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

send